Gemeentelijke dienstverlening: Goed begonnen is half gewonnen
De Gemeentelijke ombudsman en de Jeugdombudsman ontvingen in 2023 samen meer dan 700 zaken. Het totaal aantal klachten bleef daarmee globaal gelijk met het aantal…
Vind hier publicaties van de Gemeentelijke ombudsman
De Gemeentelijke ombudsman en de Jeugdombudsman ontvingen in 2023 samen meer dan 700 zaken. Het totaal aantal klachten bleef daarmee globaal gelijk met het aantal…
Is een weg naar goede klachtbehandeling In ons vorige jaarverslag constateerden we dat er in Leidschendam-Voorburg nog een wereld te winnen is op het terrein…
De Gemeente Den Haag heeft een melding zonder goede reden behandeld als melding over grensoverschrijdend gedrag.
Onderzoek Ombudsman naar de dienstverlening van een bijstandsconsulent
Gemeente Leidschendam-Voorburg laat steken vallen in communicatie.
De gemeente Den Haag heeft niet het juiste middel gebruikt om problemen in het contact met een burger op te lossen.
Een onverwachte controle én onjuiste registratie als monument.
Samenvatting van onderzoek naar klacht over GIR-meldingen.
In de afgelopen jaren zijn bij de Gemeentelijke ombudsman en de Jeugdombudsman relatief weinig klachten binnengekomen van inwoners van Leidschendam-Voorburg. In 2022 is het aantal…
Samenvatting onderzoek handelswijze EVPT n.a.v. interne GIR-melding.
In deze brief doe ik een oproep aan u om te komen tot een betere bereikbaarheid voor burgers.
In dit jaarverslag staan de verhalen van inwoners van Den Haag en Leidschendam-Voorburg.
Onderzoek naar aanpassen nationaliteit in BRP naar 'staatloos'.